Torsdag.

Torsdagskväll och här sitter jag.. Veckan har gåt fort tycker jag. Och det gör ingenting för desto fortare går det tills Sam kommer hem. <3
Imorgon är jag faktiskt ledig, det blir skönt. Klockan ringer inte halv fem utan jag har sovmorgon.

Igår var jag och drog ut en tand som ställt till med lite problem. Fjärde besöket hos käftis på mindre än en vecka. De har inte kunnat göra någonting för jag har varit så svullen och haft en kraftig inflammation. Men nu är den borta! Men inte all smärta, de sydde lite så stygnen skaver på tungan vilket resulterar i en svullen tunga. Och så gör det fortfarande ont i käken, men det ska nog gå över snart.

Jag känner för att se en skräckfilm.. En riktigt äcklig sådan så jag också skulle kunna bli lite rädd nån gång? Någon som har tips på nån bra?

Nu har jag nog inte mycket mer att skriva.. Så adios!



Kommentarer
Postat av: Pelle

Ja som du såg ut :-) Svullen som fan!

2012-03-02 @ 01:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0