Midsommardagen..

Lördag och midsommardag.. Här gjorde vi inget speciellt igår, som en helt vanlig dag.

Sjukskriven är jag.. Känns inte så bra.. Men det blir förhoppningsvis bättre.. Blir operation veckan som kommer förhoppningsvis så man får det överstökat. Tänker inte skriva ut vad det är, de som behöver veta vet det. Annars kommer det fram till slut. Det är ingen hemlighet, bara ett jobbigt läge.. Med det tänker man för mycket på vad som hänt..

Känner mig helt nere idag.. Men det kommer såna dagar också, och det går över som vanligt..

Nu ska vi snart trycka i oss lite mat. Det blir kyckling och ris idag, gott!

Tack för mig, hej!




Kommentarer
Postat av: Pelle

Krya på dig vännen! Snart får vi ta och fixa ihop lite negerbollar tror jag :-) Pözz

2012-06-24 @ 15:22:25
Postat av: Moa

Love you honey

2012-06-24 @ 20:23:47
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/
Postat av: Maria

Det tycker jag allt, Pelle :-) pözz



Love you to, Mois <3

2012-07-03 @ 02:35:27
URL: http://miothe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0