Måndag.

Måndag och förmiddagsvecka.. Har gjort min pågångshelg, nu har jag bara resten av veckan kvar..
Förmiddag är dödens vecka för mig.. Det spelar ingen roll hur mycket jag sover, jag är lika trött ändå.
Så det är tur att det bara är en vecka under en fem-veckors period det är så.

Snart är det jul.. Vi kommer försöka göra det bästa av situationen.. Pappa ville inte att man skulle vara ledsen så man får försöka..

Nu lngtar jag efter sängen, men det har jag gjort sedan jag kom hem. Haha! Men snart så..

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Weronica

Han är med er ändå <3

2011-12-12 @ 19:17:43
Postat av: Maria

Tack <3

2011-12-12 @ 21:19:43
URL: http://miothe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0