Tillbaka..!

Jag valde att gå tillbaka till denna bloggen. Den andra kunde jag inte hitta hur man lägger upp bilder, säkert väldigt enkelt. Men inte om man heter Maria Andersson. O_o

Nu är hösten här. Det gillar jag för det betyder att det snart kommer vintern! Jag älskar vintern och julen! Jul, snö och minusgrader.

Idag har jag varit på kalas för Moa och Adam, det var roligt! :)

I onsdags var jag hos Elin och Björn en sväng. Elin hjälpte mig med ett svårt val jag haft, pratade även med päronen sen om detta. Och nu är jag inte kluven längre, tack till er! :)
Det kommer bli tufft i början.. Men det kommer bli bra till slut.

Hittade ett ställe där man kunde byta design på bloggen, detta blev mycket bra tycker jag! :) Skulle bara vilja ha en annan stil på texten, men det får jag klura på vid ett senare tillfälle för nu tänkte jag natta mig. Är inne i en period då jag har svårt att somna :/ Det går nog över snart iaf!

Adios party people!



En fin höst-bild.


Kommentarer
Postat av: acne

God natt, hoppas du får sova något inatt. Ska kasta mig i säng med snart, trött som en påse nudlarxD

2010-09-11 @ 23:58:39
Postat av: Maria A

Thank you :) Hoppas du sovit gott :) Tog ett tag att somna, men somnade tidigare än föregående nätter iaf :P Hahaaa!! Poss haj! ;)

2010-09-12 @ 13:41:12
URL: http://miothe.blogg.se/
Postat av: Moa

du skriver dåligt!!! haha jag kollar ju sidan varje dag:)

2010-09-20 @ 21:03:40
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/
Postat av: Maria A

Jag ska bättra mig Moa, jag lovar :P Sitter just nu och klurar på vad jag ska skriva :D

2010-09-21 @ 12:55:48
URL: http://miothe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0