Söndag.

Idag är det söndag och jag ska jobba ikväll :)
Meningen var att jag skulle försökt sova till minst kl 13, men det gick inte riktigt så.. Vaknade kl 12 istället. Så jag lär förhoppningsvis somna gott imorgon när jag kommer hem :P

Jag har handlat en massa fina grejer på tradera :P Ett embossing start kit, stämplar, papper och deko-blommor :) Vet ni inte vad embossing är så får ni goggla det, vet inte hur man ska förklara vad det är :P

Nu ska jag försöka trycka i mig lite "frukost" sen ska jag göra klart min fucking snögubbe :O

Toddeloo!


Kommentarer
Postat av: Elin

SNÖGUBBE?:O

Ha så kul på jobbet sen och somna för fan inte vid maskinen!?:O Haha!



Poss haj!

2010-09-26 @ 18:04:45
Postat av: Kajan

Ett broderi är det :P så Jävla mycke blå färg så den får heta så:D haha! Jobbet går bara bra:) idag och imorgon också sen är det helg igen:P

2010-09-29 @ 21:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0