En glad dag! :)

Idag är jag riktigt glad! Jag var på arbetsintervju och det gick galant! Blev mycket lättare också när "förhörarna" var roliga. :)
Fick en rundvisning i fabriken, sen att det blev ett JA! De skulle höra av sig under veckan om vilket skift jag skulle börja på, men de ringde redan efter någon timme! På fredag ska jag in och få en liten genomgång samt få arbetskläder och på söndag börjar jag.. Natten!! Helt wonderfull! "Natten é min vän, den é mitt hem.." (Anders Glenmark) La la laa..
Är så glad nu! :) Det är visserligen till den 30/11, men kan bli förlängt och det är en bra start iaf. :)

Och så har Madde och lille Emil varit här idag. :)

Igår lurade min käre bror iväg mig till Ullared :O Handlade lite saker där, sen hem igen :P Hade en tid att passa kl 15. Då var det en date med optikern, dags att ta sig i kragen och skaffa nya glasögon. Så nu är det också fixat. Fick hem några bågar som jag skulle prova ut och de ska jag lämna imorgon igen :)

Ska försöka bli en flitig bloggare :P

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Elin

Riktigt roligt att du fick jobb:D

Jag är övertygad att du får vara kvar:D

2010-09-21 @ 21:04:23
Postat av: Maria A

Ja :D

Vi får hålla tummarna på detta :D

2010-09-21 @ 22:46:03
URL: http://miothe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0