Söndag.

Okey, jag är ganska dålig på att uppdatera här.. Men jag tycker väl att jag inte har så mycket att skriva om egentligen.. Men sen när jag scrappar lite mer så blir det också mer uppdaterat :) Väntar nu på ett paket med lite jul-grejer.

Kollade en skräck-film inatt. Den var lite mysko men såg bara 45 min sen höll jag på att somna. "Meat Grinder" heter den, det är en thailänsk skräck. Får kolla resten imorgon när jag krupit ner i sängen efter jobbet.

Spelade en stund igår, hade tänkt spela länge.. Men det var inte roligt så jag kollade på hockey istället.. Sen gjorde jag ett nytt spel försök, men det var inte roligt då heller :P

Nu ska jag promenera med Mio sen blir det en dusch. Och snart är det time för wörk igen. Nackdelen med att jobba natt är att helgerna går fort, men jag är nöjd ändå :) Love the night! ;)

Adios amigos!
Poss haj!



Mio i vintras.


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är fan nice med natt:D

2010-10-11 @ 18:21:57
URL: http://acne.bloggproffs.se/
Postat av: Maria

Ja, det är det :D

2010-10-12 @ 19:23:41
URL: http://miothe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0